رییس اداره امور اصناف و تشکلهای اداره کل صمت استان بوشهر؛

مصوبات شورای عالی مسکن با قدرت اجرایی خواهد شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت:

 حضور فعالان فرش دستباف در نمایشگاه اکسپو2020 دبی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: فعالان فرش دستباف استان بوشهر می توانند از فرصت فراخوان اعزام هیئت های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در اکسپو 2020 بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۱۵

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ ابوالقاسم محمد زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران افزود: تشکیل کنسرسیوم جهت اعزام هیات های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 فرصتی ارزشمند جهت معرفی توانمدیهای کشور به ویژه استان بوشهردر زمینه فرش در بازارهای خارجی می باشد .

محمد زاده اعلام کرد: متقاضیان در استان می توانند با توجه به محدودیت زمان ، در اسرع وقت طرح ها و پیشنهادات خود را به ایمیل info@incc.ir به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ارسال نمایند.

ایشان یادآور شد:این کنسرسیوم جهت حضور در رویداد جهانی اکسپو 2020 و در راستای خلق محتوا و برگزاری رویدادهای مرتبط با فرش و اعزام هیات های تجاری به اکسپو دبی از فعالان حوزه‌های مرتبط " اتحادیه ها، تشکل ها، هنرمندان، کارآفرینان و ..." برای ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی دعوت بعمل می آورد. همچنین، این کنسرسیوم قصد دارد با شناسایی موفق‌ترین رویدادها با قابلیت دانش و هوش مصنوعی"به‌کارگرفتن هنر خلاق به منظور حفظ و تقویت اصالت فرش دستباف ایران" از فرصت اکسپو ۲۰۲۱ برای معرفی ظرفیت‌های هنرمندان توانمند کشورمان به جامعه جهانی استفاده و در طول مدت برگزاری اکسپو، رویداد هنری برای مردمان ۹۹ سال آینده خلق کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تشریح کرد: رویدادهای پیشنهادی باید به معرفی ظرفیت‌های تخصصی فرش دستباف استان‌ بپردازد و محورهای اشتغال زایی زنان، حفظ فرهنگ، سلامت، تمدن و زیست بوم در همگونی کامل با شعار اکسپو "ارتباط ذهن‌ها، خلق آینده" و 3 تم اصلی دبی که در زیر به آن اشاره شده طراحی شود:

1- فرصت ها (Opportunity) با هدف تحقق پتانسیل و استعداد های افراد و جوامع بشری برای ساخت آینده ای روشن

2- تحرک و پویایی (Mobility) با هدف خلق پویایی هوشمندانه تر و سازنده تر افراد، اهداف و ایده ها به صورت فیزیکی و مجازی

3- پایداری (Sustainability) با هدف ترویج زندگی در تعادل با منابع طبیعی مثل استفاده از انرژی های تجدید پذیر به جای انرژی تجدید ناپذیر مانند انرژی خورشیدی و به دست آوردن آب از هوا اشاره می شود.

شایان ذکر است هزینه ایاب و ذهاب و اقامت و اجرا با منتخبین برگزیده بوده و قادر خواهند بود از پاویون فرش در اکسپو دبی برای اجرای رویدادها استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها